Losowanie nr 4

Wybrałam losowanie, gdyż w tylu cudownych odpowiedzi pogubiłam się i żeby było sprawiedliwie. Zresztą bałabym się wyjść z domu, gdybym to ja wybierała. :) Przedstawiam fotorelację z losowania. Kolory okropne, bo lampka niestety daje tylko takie światło. ;/

Pełna lista osób zgłoszonych. Dokładnie 21 chcących.

Losy są już przygotowane. Wołam brata, aby to na niego zrzucić odpowiedzialność.

Tadam, tadam zwyciężcą zostaję:

Proszę o kontakt na maila: dziunia115@gmail.com

7 myśli nt. „Losowanie nr 4

  1. Ja nie mogę ani w totka trafić, ani książki wygrać nigdy mi się nie udaje, a z kartami to różnie bywa. No cóż, na szczęście nigdy nie poddaję się łatwo – będę próbować. ;)

Skomentuj

