Simon’s Cat in ‚The Box’

11 myśli nt. „Simon’s Cat in ‚The Box’

  1. Moni – wczoraj zrobiłam maraton z filmikami, które są na you tube. Ogólnie znałam tego kota, ale dzięki tym filmikom złapał mnie za serce już zupełnie. :)

    PS. Książka też jest świetna! :]

    Nyx – cieszę się, że przypadło Ci to do gustu. :)

  2. Alina – oglądając ten filmik mam wrażenie, jakbym widziała swojego kota. Mam nadzieję, że nigdy nie będzie tak wredny jak kot Simona. Kot jest świetny, ale nie chciałabym być jego właścicielką. :D

  3. Kocham tego kocura od pierwszego filmiku. Dotychczas byli tylko Garfield, Filemon i kot z miejskiej biblioteki. Książkę kupiłam chrześniakowi na urodziny i musiałam potem do obrazków wymyślać historyjki z bogatym zasobem onomatopej.

Skomentuj

