Urlop

Do odwołania.

Z powodu operacji ręki, która nastąpiła w piątek zawieszam bloga. Nie jestem w stanie jedną ręką pisać tyle, ile pisałam, a nie chciałabym zaniedbać Waszych blogów króciutkimi komentarzami. Przepraszam.

26 myśli nt. „Urlop

  1. niedawno to przerabiałam, tylko u mnie oczy były cięte….zatem szczerze życzę szybkiego powrotu do zdrowia i niecierpliwie na ten powrót czekam…

  2. Dziękuję Wam wszystkim za ciepłe słowa. Już wszystko wróciło do normy. Operacja okazała sięe na tyle błaha, że nie musiałam cierpieć z bólu tak, jak ostatnim razem. Wyjmowanie drutów to pestka. :-)

  3. Agna – W listopadzie 2008 roku złamałam prawe przedramię. Podwójne złamanie z przemieszczeniem. Miałam taką przerwę między kośćmi, ze gips nosiłam 5 miesięcy, ale zdjęli go, bo wszystkie mięśnie mi „wysiadły”. Zrastało się mniej więcej rok. Zdecydowali, że druty będę mieć dłużej, dla bezpieczeństwa. To tak w skrócie.

Skomentuj

