Statystyka czerwiec 2010

Przeczytanych książek: 13(w tym 3 e-booki)
Ilość stron: 4417
Książki w ramach wyzwania Kraje Nordyckie: 0

Ilość książek w stosie: 29
Ubyło: 12
Przybyło: 32

Ten miesiąc był ciężki jeśli chodzi o czytanie. Niemoc czytelnicza jak mnie dopadła, tak nadal trwa. W tym miesiącu głównie zapoznawałam się z literaturą współczesną zagraniczną, chociaż trafił się wyjątek w postaci Moniki Szwai. Posmakowałam nowej serii wydawnictwa Smak Słowa Kontynenty. Większość przeczytanych książek była pierwszą częścią trylogii (5 książek), ale trafiły się też środki i końcówki(2 książki). W tym miesiącu trafiły się aż 2 oceny najwyższe, z czego wynika problem niemożności wskazania jednej najlepszej. Dlatego ten miesiąc zamykają, jako najlepsze, „Serce Kaeleer” oraz
„Oskar i Pani Róża”.

13 myśli nt. „Statystyka czerwiec 2010

  1. Powiem Ci, że u mnie podobnie, w końcu wakacje a mi się wydaję, że czasu wcale mi nie przybyło, początek czerwca bardzo dobry, a teraz nie mogę się zabrać i co chwilę jakiś spontaniczny wyjazd – właśnie wróciłam z Mielna:D

  2. Jagulka – dziękuję ;-)
    Agna – to jest naprawdę mało.
    Ultramaryna – nikt nie mówi, że narzekam, ale uważam, że mogło być lepiej. ;-)
    Futbolowa – zgadzam się. Policzyłam kiedyś, ile stron ma cała seria Pottera. I przeczytawszy ją, przeczytałam niekiedy więcej niż niektórzy ludzie przez całe życie. A to tylko Potter. ;-)
    Tucha – ja mam teraz co chwilę jakieś wyjazdy. To do Wrocławia niedługo na tydzień, to do Niemiec też na tydzień, to Grunwald na 1,5 tygodnia. :)
    Facetczyta – jak to koleżanka kiedyś powiedziała „Zaginam czasoprzestrzeń” ;-). A tak naprawdę to sama nie wiem. Bo jak każda nastolatka zawsze gdzieś wychodzę, zawsze coś się u mnie dzieje, a i tak mam czas na czytanie i jeszcze siedzenie na komputerze przez pół dnia. Więc jest dobrze. :)

  3. 13 książek! Od paru lat już nie przeczytałam tylu książek w jednym miesiącu. Waham się pomiędzy 5-10. Z tych przeczytanych przez Ciebie, nie znam żadnej, ale chcę sięgnąć po tom pierwszy „Serca Kaeleer”.

Skomentuj

