Lato z kryminałem 2010

Ostatnim czasem szukałam inforamacji o kolejnej edycji tej akcji. Wielkie zaskoczenie! Będzie w tym roku kolejna edycja! I to bardzo ciekawe tytuły:

  • A. Marinina Kolacja z zabójcą, 30 czerwca
  • H. Mankell Fałszywy trop, 14 lipca
  • M. Krajewski, M. Czubaj Róże cmentarne, 28 lipca
  • M. Grimes Pod Huncwotem, 11 sierpnia
  • A. Indridason W bagnie, 25 sierpnia
  • T. Konatkowski Przystanek śmierć, 8 września.
15 myśli nt. „Lato z kryminałem 2010

      • No to już zamówiłam bezpośrednio z ich sklepu, bo taniej niż kupować na sztuki. Niestety, cała seria wynosi 72 zł. Czyli 12 za książkę. Warto, moim skromnym zdaniem. I przynoszą do domu, nie trzeba latać do kiosku:) A są tam tytuły, które i tak chciałam mieć:)
        Naprawdę bez Twojego postu nie wiedziałabym, że już zaczęli.

    • Dużo do odkrycia przede mną, a możliwość odkrycia ich sprawia, że życie jest takie fascynujące. Jakiekolwiek by nie było. Bo co jak co, ale gdyby wiedziało się wszystko, życie byłoby strasznie nudne. :)

Skomentuj

