Pamiętnik bibliofia: dzień 9 czerwca

Niech każda moc ma mnie w opiece, bo zbliżają się wakacje. Jak to w wakacje: ludzie zażywają ruch, robią wycieczki, wypady lub po prostu spędzają cały czas na dworze. A ja, jak to ja, już zaczęłam zbierać czytadła na ten długi okres błogiego lenistwa. I nie wiem zupełnie, jak to się stało, ale moje półki powoli odmawiają dostępu do swego schronienia. Muszę kupić sobie regał, ale taki duży, porządny na przykład taki lub taki.
A teraz zaprezentuję to, co na razie mam upolowane. :) [Klikając w zdjęcie otrzymacie powiększenie]

Stosik własny

1.”Inkwizytor”, Sturlese Patricio
2.”Prędkość”, Koontz Dean
3.”Harry Potter and the Half-Blood Prince”, Rowling J.K.
4.”Harry Potter ant the Deathly Hallow”, Rowling J.K.
5.”Czyste cięcie„, Monsour Theresa
6.”Serce Kaeleer„, Bishop Anne

Stwierdziłam, że czas przeczytać coś po angielsku, żeby pod szlifować język. Zobaczymy, jak to będzie. „Serce Kaeleer” od wydawnictwa Initium, „Czyste cięcie” od Kalio,a „Inkwizytor” i „Prędkość” to efekty promocji w biedronce.

Stosik własny

1.”Narrenturm”, Sapkowski Andrzej
2.”Panna młoda w śniegu”, Seghers Jan
3.„Rycerz zakonu. Spadkobierca zakonu. Księga I Tom I”, Sadow Siergiej
4.„Anima vilis”, Dąbrowski Krzysztof
5.„Gone. Zniknęli. Faza pierwsza: Niepokój”, Grant Michael

Ten stosik to efekt wizyty w antykwariacie, który poraził mnie swoją objętością. Książki są zupełnie jak nowe, a o połowę tańsze. „Anima vilis” od wydawnictwa Initium.

Stosik pożyczony

1.”Wokini„, Sparks Nicholas
2.”Wampir z przypadku„, Basztowa Ksenia
3.”Zbuntowane anioły„, Bray Libba

Stosik pożyczony

1.”Diuna”, Frank Herbert
2.”Mesjasz Diuny”, Frank Herbert
3.”Dzieci Diuny”, Frank Herbert
4.”Bóg Imperator Diuny”, Frank Herbert
5.”Diuna: kapitularz”, Frank Herbert

Stosik biblioteczny

1.„Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna”, Riordan Rick
2.”Najgłupszy anioł„, Moore Christopher
3.„Chicago”, Ala al-Aswani
4.”Atramentowa krew”, Funke Cornelia
5.”Atramentowa śmierć”, Funke Cornelia
6.”Rzecz o mych smutnych dziwkach”, García Márquez Gabriel

18 myśli nt. „Pamiętnik bibliofia: dzień 9 czerwca

  1. Kiedyś chciałam przeczytać atramentową serię, ale w końcu przestało mnie do niej ciągnąć i jakoś nie przeczytałam. Zainteresował mnie jeszcze Koontz, bo raczej lubię jego książki, a z pewnością sięgnę po „Narrenturm” Sapkowskiego, bo Sapkowskiego kocham i wielbię. ;)
    Udanej lektury!

    Pozdrawiam.

  2. WOW!!!! najchętniej zamknęłam bym się z Twojej półce z książkami ( już drugiej osobie to mówie) i zrobiłabym sobie wymarzone wakacje;)

    • Też czasami tak mam, szczególnie na blogach, gdzie dziewczyny wstawiają zdjęcia tylu książek, które ja od bardzo dawna chcę posiadać. Czasami chciałabym zamieszkać w bibliotece. :)

  3. Wiedziałam, że w końcu zakupisz HP z tego ciucholandu. Ja sama zadowoliłam się Więźniem Azkabanu i Czarą Ognia, bo były w lepszym stanie. No i jest to wydanie dla dzieci! :)
    A stosiki BARDZO pokaźne! ;)

  4. Nie za mało na 2 miesiące wakacji :) ;p :) Hi,hi :)
    U mnie podobnie, półki odmawiają dostępu, a regał do mego i tak już małego pokoju na pewno się nie zmieści;p

  5. Aż mi ślinka pociekła…

    Lubię ręcznie pisane znaczki „Pf”, to mi przypomina jak na stażu robiłam takie etykiety przy hurtowo wprowadzanych lekturach. Sama bym chciała mieć taki antykwariat w pobliżu, ale dopóki nie będę miała jakiejś wolnej gotówki – nie będę się katować. Na razie omijam szerokim łukiem „tanią książkę”, którą niedawno otworzyli w mieście.

    Masz co czytać, będziemy potem mieli o czym czytać. Sezon wakacyjny chyba został otwarty. ;)

  6. Zazdroszczę stosików! Co do półek – ja już też nie mam gdzie trzymać książek a na kolejną półkę.. nie ma miejsca w moim pokoju!

    Harry Potter po angielsku. Tak, też kiedyś obiecałam sobie, że przeczytam. Na obietnicach jak na razie się skończyło ;)

Skomentuj

