Rozwiązanie konkursu nr 2

Nie przedłużając tej chwili, która i tak przedłużona już została z mojego powodu, za co winna jestem szczerze przeprosiny, pozwolę sobie zacząć losowanie.
Jednak, mój stary rupieć się na mnie wykpił i stwierdził, że jeśli tak brzydko go nazywam, to on nie będzie ze mną współpracował. Obraził się i nie chciał robić porządnych zdjęć. Dlatego, mało oryginalnie, ale bez zdjęć. Przykro mi bardzo.

Do „Tam, gdzie wyją szakale” Amosa Oza zgłosiło się 10 osób.
I tadam, tadam. Osobą wylosowaną jest…

Bazyl

Gratulacje!

Zaś „Tańczący z wilkami” Michaela Blake’a zapragnęło 8 osób.
I tadam, radam. Osobą wylosowaną jest…

Magicznam

Gratulacje!

Wszystkim dziękuję za udział, wygranych proszę o adresy na mój e-mail. Kontakt: dziunia115@gmail.com

12 myśli nt. „Rozwiązanie konkursu nr 2

  1. Gratulacje zwycięzcom.

    O, kolejna szatka! Mam nadzieję, że pozostanie na dłużej bo bardzo mi się podoba. I ciekawi mnie jak idą zmagania z Percym Jacksonem. ;)

    • Zwycięzcom gratuluję ;).
      Nowy wygląd, całkiem nieźle, choć szczerze mówiąc nie lubię zmian :P
      I widzę, że na stoliku u Ciebie „Złodziej pioruna”, oczywiście nie miałam pojęcia, że istnieje książka za to film już niedługo mam zamiar obejrzeć ;). Tym razem bez poznawania pierwowzoru. Choć może jeśli Twoja recenzja pojawi się zanim się zbiorę do oglądania to jeszcze zmienię zdanie :D

    • Często też skłaniam się ku temu wnioskowi, jak słyszę, że różne osoby mają problemy z dostanie książki w bibliotece. U mnie nowości są szybko, no i jest duży wybór. :)

Skomentuj

