„Jak wytresować smoka”, reż. Dean DeBlois

Jaki powinien być film, abyśmy chcieli go obejrzeć? Powinien zachęcać, wciągać, opowiadać dobrą historię, bawić, śmieszyć i wzruszać, a przede wszystkim, powinien być dobrze zrobiony. I jaki jest ten film? Mierząc tą skalą, to na 10. Bo ma wszystko.

Bajka, która porusza dość znany, aczkolwiek poważny problem, zaakceptowania drugiego gatunku wokół siebie. Jak zwykle ludzie są święcie przekonani, że smoki ich atakują, że chcą ich zabijać itd. A prawda jest taka, że one nie mają wyboru, muszą zabierać wiosce pożywienie, by same nie zostać zjedzone. One są tak samo wystraszone, jak ludzie. Ale oni tego nie zauważali.

Właściwie filmowi nie mogę nic zarzucić, było śmieszne, a miejscami były chwile płaczu(szczególnie dla mnie, bo ja, jak zwykle ryczałam). A, dubbing taki sobie. Ale można przeżyć. :)

Ocena ogólna: 10/10
Producenci „Shreka”, „Madagaskaru” i „Kung Fu Pandy” przedstawiają film na podstawie książki Cressidy Cowell „Jak wytresować smoka”, której akcja rozgrywa się w świecie Wikingów i dzikich smoków. Bohaterem filmu jest nastoletni Wiking mieszkający na wyspie Berk, gdzie walki ze smokami są codziennością. Zbliża się właśnie czas inicjacji i jedyna szansa na udowodnienie plemieniu i ojcu swojej wartości. Kiedy jednak okazuje się, że zamiast wytresować smoka, nastolatek zaprzyjaźnia się z nim, cały jego świat staje na głowie.
[dystrybutor]

13 myśli nt. „„Jak wytresować smoka”, reż. Dean DeBlois

    • Główny smok, czyli Szczerbatek, jest przezabawny. Robi świetne miny i jak mu się coś nie podoba, to wcale nie wstydzi się tego pokazać. Ale miłość, jaką obdarzy Czkawkę, jest wielka.

  1. Plakat tak przypomina mi „Eragona” (nie film, ale książkę), że aż podsuwa mi się pod lekki plagiat. I sama treść jest podobna! Jest i smok, i tresura, i zapewne walka dobra ze złem…
    Ja uwielbiam filmy animowane! :D

Skomentuj

