Stosików nigdy dość!

Nowy miesiąc, nowe książki, nowe kieszonkowe :), a wszystko to, by móc mieścić na swych półkach co raz to więcej książek. Wczoraj jeszcze kupiłam sobie dwie, ale pokażę jest w najbliższym stosiku :) Zaczynając od góry:

1. „O tym, co Alicja zobaczyła po drugiej stronie lustra”, Carroll Lewis
2. „Przygody Alicji w krainie czarów”, Carroll Lewis
3. „Mroczny sekret”, Bary Libba (pożyczone)
4. „Siódmy M”, Solar Francisca (pożyczone)
5. „Cień wiatru”, Ruiz Zafón Carlos (pożyczone)
6. „Światła pochylenie”, Whitcomb Laura (od wydawnictwa Initium)
7. „Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu”, Maguire Gregory (od wydawnictwa Initium)

12 myśli nt. „Stosików nigdy dość!

  1. O i widzę, że „Mroczny sekret” już na stoliku, to dobrze, bo sama zastanawiam się nad kupnem, a przecież muszę mieć jakieś argumenty za czy przeciw ;).

  2. Na „Wicked…” mam ogromny apetyt, więc strasznie Ci zazdroszczę. „Alicję” też mam ochotę sobie powtórzyć (a czyje to tłumaczenie?). A co do reszty, to czekam na recenzje. Miłego świątecznego (i nie tylko) czytania.

  3. CIEŃ WIATRU! <3

    ekchm… przechodząc do "wypowiedzi składnej i poprawnej":

    Moja wersja Alicji w Krainie Czarów w pięknej kolorowej okładce stoi grzecznie na półce i kusi, żebym wróciła do niej po raz setny. :) Za to na "Alicje po drugiej stronie lustra" ma ogromną chrapkę. Po tym całym "bum" szukałam wszelakich informacji o "Alicji…" i na trafiłam na tą swoistą kontynuację. Muszę ją przeczytać. :P

  4. „Cień Wiatru”! Boska książka! Jak ją czytałam to nie mogłam się oderwać :D. A spać dopiero szłam, jak oczy odmawiały mi posłuszeństwa ;).

Skomentuj

