Pan stosikowski, odsłona miliard druga.

Witam wszystkich zebranych, Pan Stosikowski postanowił uwiecznić siebie po raz miliard drugi by ukazać swe bogate wnętrze. Żarty żartami, ale mnie się kończą półki. Ale każdą nową książkę z chęcią przygarnę :) Już taka jestem. Więc słowem wstępu powiem, że nie żałuję ani jednej wydanej złotówki, bo jest to dobrze zainwestowana złotówka. :)


Stosik pożyczony:

1.„Witaj na świecie, maleńka”, Fannie Flagg
2.„I wciąż ją kocham”, Nicholas Sparks
3.„Demony”, Łukasz Śmigiel
4.”Desperacja”, Stephen King


Stosik własny:
1.„Morderca bierze wszystko”, Erica Spindler
2.”Chrzest ognia”, Andrzej Sapkowski
3.”Niegrzeszny mag”, Eugeniusz Dębski
4.”Czarny pergamin”, Rafał Dębski
5.”Produkt uboczny”, Tomasz Duszyński
6.”Zabójczy żart”, Peter James

6 myśli nt. „Pan stosikowski, odsłona miliard druga.

  1. Witam serdecznie :-) Morderca bierze wszystko bardzo przyjemnie się czytało. A na półce czekają na mnie jeszcze dwie książki tej autorki:-) Ostatnio sporo Sparksa widziałam na blogach z pozytywnymi opiniami.
    Pozdrawiam

  2. Poznaję książki z biblioteki. :) A tę „Desperację” nawet wypożyczyłam, ale nie doczytałam niestety.

    Ale i tak fascynuje mnie gdzie Ty swoje wszystkie książki pomieścisz. :P

Skomentuj

