Bookarnia – książka i kawa.


Gdyby istniało takie miejsce. Gdyby można było brać jakiekolwiek książki, czytam je i popijać przepyszną kawą. Przebywać w przyjemnej atmosferze z dala od zgiełku dużych miast. Gdyby można.. przecież można! Sopot ma takie miejsce. Spełnienie marzeń! ;)
Utknęłam tam wczoraj, z kawą smakową(wzięłam z karmelem), książką Somoza – „Listy od zabójcy bez znaczenia”. Spędziłam tam 5 godzin, była niesamowita atmosfera, ciepło i przyjaźnie, zapach kawy, ludzie, którzy wchodzili i przychodzili, grzebali na półkach z książkami. Niesamowita powieść i jedyne czego żałuję to, to że jej nie kupiłam. Stanęłam na 90 stronie i nie wiem jakie jest zakończenie, jak znów się wybiorę do się do wiem, ale zżera mnie ciekawość. I tak ją kupię, ale muszę poczekać na przypływ gotówki.
Dziękuję Tweety, że mnie tam zabrała <3

23 myśli nt. „Bookarnia – książka i kawa.

  1. Boskie miejsce! We Wrocławiu też jest kilka w tym klimacie, ale jakoś żadne mnie nie porywa do końca. Kiedyś ze znajomymi marzyliśmy, że otworzymy taki lokal, ale na marzeniach się skończyło :(

  2. Jej, naprawdę? Są takie miejsca na ziemi.? Muszę takowe odwiedzić.

    A co do „Miasta ślepców” to w tym wypadku lepiej przeczytać książkę, bo ogólnie w filmie „prawie” wszystko jest zawarte, ale ja nie pożałowałam. Kupiłam tę książkę na chybił trafił i nie pożałowałam. Cudowna, wspaniała, niezapomniane, przerażająca, sprawiająca przyjemne i nieprzyjemne dreszcze.
    Najgorsze jest to, że pożyłam książkę komuś i nie wiem kto ją trzyma i mi nie oddaje. -,-

  3. No coś pięknego… Dziękuję, Vampire, za cynk, przy najbliższej wycieczce do Trójmiasta (byle do wakacji) na pewno zajrzę.
    Pozdrawiam :)

Skomentuj

