Odsłona druga, Kreativ Blogger

Razem z Moni zdecydowałyśmy, że aby sprawić radość i Wam i sobie, drugą nominację także opublikujemy. Jak to Moni stwierdziła, regulamin KBA łamię serce. I mimo tego, że w wczorajszej nominacji zostawiłam dla wszystkich jedno wolne miejsce, to nic tak nie sprawia, że robi się ciepło na sercu, jak osobista nominacja. A więc przechodząc do rzeczy ścisłych. Druga nominacja padła od Moni, którego bloga pewnie znacie, bo Moni jest wszechobecna, gdzie się nie spojrzy, to Moni się udziela ;)
Oto nowa lista 7 nominowanych:
1) Pauli – za miłość do fotografii, bo można robić dobre zdjęcia, ale trzeba też umieszczać na nich kawałek siebie. Za świetne spojrzenie, za pomysł na zdjęcia i za całokształt talentu do fotografii.
2) Chiara76 – za podsuwanie nowych pomysłów, za ciekawe spostrzeżenia, za miłość do Japonii :)
3) Hasita86 – za wampiry, za ciekawe dyskusję oraz za podrzucanie nowej polskiej lektury fantasty
4) Tweety – za świetny styl, za nietuzinkowe rozmowy o wszystkim(książkach, filmie, teatrze), za podrzucanie nowych pomysłów i przeważnie zgodne zdanie do wszystkiego
5) Mary – za świeże pomysł, ciekawe lektury, wspaniałe stosy książkowe, odmienne zdanie, które daje pole do dyskusji oraz za ciepłe słowa
6) Claudette – za ciekawe spojrzenie na literaturę, za podrzucanie co nowych pozycji oraz za ciekawe i dobrze napisane recenzje

A siódme znów puste, bo i Edith i Tucha na nie zasługują! No moi drodzy, to koniec. Dość przemyśleń na temat Waszych blogów, nominacje skończone ;)

30 myśli nt. „Odsłona druga, Kreativ Blogger

  1. podziękować, podziękować;))
    Już kiedyś to krążyło, prawda? Dziękuję, ale mam nadzieję, że nie będzie obrazy,że ja nikogo nominować nie będę tym razem. Jakoś uważam, że wszyscy czytani przeze mnie mają po prostu odczuwać, że darowałam im taką nominację. Każdego czytam z innego powodu, każdy z czytanych przeze mnie intryguje czymś, a to zbieżnością poglądów a to właśnie rozbieżnością, stylem życia itd itd…
    Pozdrawiam;)

  2. oj bardzo dziekuje :) wybacz ale ja juz nominowałam, wiec sie powstrzymam narazie od kolejnych nominacji niemniej jednak jest mi bardzo miło

    • To było w pozytywny znaczeniu tego słowa ;) Tylko się pojawiłaś i zaraz zaczęłaś się udzielać. Nie wielu osobą chce się robić coś takiego, czekają na komentarze na własnym blogu, a na innych nie zaglądają. A Ty, tym sposobem, zyskałaś niezłe grono znajomych :)

  3. no inaczej tego nie przyjęłam Vampire:) … eee tam czekać, nauczyłam się wyciągać rękę pierwsza:) nie otworzysz serca, nie dostaniesz miłości Vampire, ja tak myślę:)

    • Chodziło mi raczej oto, że u siebie, widzą komentarze, ale nie odpowiedzą, nie zajrzą na bloga komentującego ani nic.

      Piękne słowa. Tak prawda, mimo, że czasem jest się ranionym, trzeba być zawsze otwartym. Niespodziewanie przychodzą najlepsze chwile/rzeczy w życiu :)

  4. Baaardzo dziekuję!!! Nie myślałam, że blogi fotograficzne moga również dostac nominację więc jest mi tymbardziej niezmiernie miło :))) Jeszcze raz dziękuję :))

  5. A kiedy będzie recenzja Hakawati?
    Czekam, bo wszędzie stosiki i ludziska się chwalą, że kupili, bo była promocja w Znaku. Ja niestety nie pozwoliłam sobie.
    Więc napisz chociaż, jak ci się to czyta.

    • Pomalutku idzie, bo mam trochę zajęć w te ferie. Czytać, czyta się wyśmienicie. Wsiąknęłam :) Chociaż na początku można się troszeczkę zagubić, autor wrzuca dużo wątków i trzeba dobrze się pilnować, by wiedzieć o kim teraz mowa ;)
      Nie lada gratką są opowieści arabskie, o Fatimie, dżinie Ifrit-Dżehanamie i jeszcze kilka innych. Naprawdę dobrze się czyta i można spojrzeć z innej perspektywy na Bejrut, Liban, Egipt.

  6. Panna Wyrysowana, postanowiła podzielić się kolejnymi swoimi wyobrażeniami przyszłości, które pewnie się nigdy nie spełnią, ale marzyć można przecież całe życie, nieprawdaż?
    „Serce obawia się cierpień […] Powiedz mu, że strach przed cierpieniem jest straszniejszy niż samo cierpienie. I że żadne serce nie cierpiało nigdy, gdy sięgało po swoje marzenia…”- Paulo Coelho.

    A tak w ogóle, co się stało z tym blogiem, który założyłaś i mnie informowałaś na gadu.? Skasowałaś? Ja nawet nie zdążyłam nic przeczytać…

  7. Aaaa! Dziękujędziękujędziękuję. Wróciłam z wyjazdu i taaka miła niespodzianka mnie zastała. :)

    Dziękuję za rozmowy o wszelakich rzeczach oraz o zgodnościach i niezgodnościach. ^^

Skomentuj

