Kreativ Blogger

Już od dawna krąży ten znak, blogowicze typują kolejnych i tak nagroda się kręci. Dopadło i mnie, co naprawdę niezmiernie cieszy! Wytypowała mnie Kalio, której jestem ogromnie wdzięczna, w szczególności, że to padło od niej. Teraz przyda wytypowanie kolejnych siedmiu osób, których blogi cenię. To będzie trudna decyzja. A więc zacznijmy:

1) Kalio – jej blog jest w pełni literacki, przyciąga w każdym calu. Recenzje zawsze są dopracowane, a blogowa lista iskrzy się od nowych pozycji książkowych. Nikt, tak jak Ona, nie połyka książek i tak ich nie opisuje.
2) Wyrysowana – ze wszystkich znanych mi blogów, najlepiej opisuje to, co otacza ją dookoła. Ma naprawdę świetny styl pisania i zawsze służy dobrą radą.
3) Agna83 – za najlepsze recenzje filmów. Zaczytuję się w nich, w wyniku czego, lista rośnie mi niebagatelnie szybko. Ma świetny styl pisania, który przyciąga uwagę w recenzjach.
4) Moni-libri – zawsze podsunie jakąś dobrą pozycje, zaraża miłością do Nabokova i mimo, że jeszcze nie czytałam jego książek, wiem, że warto. Jest osobą, która zawsze doradzi i pomoże, a przede wszystkim, bardzo dobrze się z nią rozmawia.
5) Mdl2 – za opisywanie perypetii dnia codziennego w niezwykły sposób. Potrafi sprawić, że uśmiecham się do monitora, jak mysz do sera. Potrafi przekazać rzeczy ważne i te mniej, zawsze w odpowiedni sposób.
6) Zosik – za profesjonalne i w pełni dobrze opisane recenzje. Twój blog, był inspiracją dla mojego, to dzięki Twojemu blogowi, zaczęłam własną przygodę z recenzjami.

Siódmą nominację zostawiam pustą, ponieważ nie mogę się zdecydować. Wszystkich, których mam w linkach, cenię i często odwiedzam. Chciałam wytypować Mary, ale Ona już dostała dwie nominację, więc chyba tyle jej wystarczy :) Zosik też dostała kilka, ale musiałam o Niej wspomnieć. Jej blog był początkiem mojego, to Ona zainspirowała mnie, sprawiła, że zaczęłam pisać, a przede wszystkim była dla mnie inspiracją, by dokształcać swoje opinie, aby wyglądały dobrze. Na wzmiankę zasługuję Amortencja, Hasita86, Tucha, Edith, Chiara76, Claudette i dużo innych osób. Dlatego zostawiam siódme miejsce wolne. Dla każdej pozostałej osoby z linków. Pamiętajcie, że wszyscy jesteście świetni! :)

24 myśli nt. „Kreativ Blogger

  1. Nawet nie wiesz jaką sprawiłaś mi radość nie tyle nominacją co uzasadnieniem. Cieszę się, że mój pokrętny styl trafia do ludzi, że chcą mnie jeszcze podczytywać. Dziękuję. :):):)

    Teraz mam nad czym się zastanawiać tego wieczora.

  2. Nawet nie wiesz jak mi się miło na serduchu zrobiło za wymienienie mnie na ex aequo 7 zaszczytnym miejscu :) (siódemka dla mnie jakoś ostatnio symboliczna jest – archaniołowie i te sprawy ;) )

  3. Ja się kompletnie nie znam, więc nie wiem czy moje pytanie nie jest idiotyczne, ale brzmi nastepująco: jak można na Ciebie zagłosowac? :)

    • Ta akcja ma na celu wskazania blogów wartościowych i godnych uwagi. Każda osoba „zgłasza” 7 kolejnych osób, które uważa, że powinny być nominowane.
      Ogólnie akcja nie ma przewidzianego konkursu ani nic z tych rzeczy. To tylko miły upominek ;)

      PS. Wcale nie jest głupie, dało mi do myślenia. Nie wiedziałabym, bez Twojego pytania, że oddałabyś głos na mnie. Cieszy mnie to bardzo :)

Skomentuj

