„Vampire Knight. Tom 1”, Matsuri Hino

Autor: Matsuri Hino
Tytuł: Vampire Knight(tom 1)
Wydawnictwo: Waneko , 2009
Liczba stron: 180
Moja ocena:
Upierałam się, że Mangi nie przeczytam. Ta wielka „napaść” na mangę, tak samo jak na „Zmierzch”, sprawiła, iż z góry oświadczyłam, że mangi nie tknę za żadne skarby. Pogadałam sobie trochę, a mangę i tak przeczytałam.
Wyszło zupełnie przypadkowo, w piątek przed lekcjami koleżanka miała, spodobała mi się okładka i tytuł, to pożyczyłam.
Na początku trzeba się przestawić, czyta się od tyłu i z prawej strony. Niesamowicie mi się to podoba! I to chyba właśnie poszło na plus by mangę spróbować, zupełnie odwrotny styl czytania do naszego.
Historia, jak na początek, banalna. Ale autorka ma świetną kreskę, rysunki są niesamowite, pełne humoru i żartów. Wydaję się to wszystko pogmatwane, ale z czasem można się przyzwyczaić. Naprawdę warto spróbować choć raz zabrać się za mangę, dla samego spróbowania. :)

Od wydawcy:
„Początek historii trojga uczniów prywatnej szkoły Kurosu. Yuki, Zero i Kaname wraz z dyrektorem szkoły, strzegą mrocznego sekretu-istnienia wampirów w ludzkim świecie. Dodatkowo połowa uczniów tej właśnie szkoły nie jest ludźmi. Zapoznajcie się z bestsellerem we wszystkich krajach gdzie manga ta została wydana.”

5/6

10 myśli nt. „„Vampire Knight. Tom 1”, Matsuri Hino

  1. Ja swego czasu przeczytałam i obejrzałam w sumie ;) 8 tomów „Chobits”. Fajna sprawa. Jak kiedyś będę miała okazję to na pewno jeszcze coś przeczytam.

  2. Bronię się przed Mangą , ale faktycznie tu okładka mi się podoba, bo zazwyczaj mnie odrzuca :)

    p/s i to czytanie od tyłu…mmm :)

  3. Gdybym miała przewracać kartki w odwrotną stronę, to prędzej zniechęciłabym się do książki niż bm ją przeczytała. :P
    Nie mniej, manga jest nowym wyzwaniem czytelniczym. :)

Skomentuj

