Promocji kilka. Mól na zakupach :)

Nowy miesiąc, nowe wypłaty, nowe promocje. Człowiek wariuje. Gdzie się nie obejrzy wyprzedaż, skrzynka pęka od ulotek, poczta od wiadomości o nowych rabatach i jak tu nie ulec? Sposobu chyba nie ma. A nawet gdyby był, to jak oprzeć się nowym lekturą? ;)

Jadąc od góry:
1.„Weronika postanawia umrzeć” Paulo Coelho (biblioteka)
2.„Krew elfów” Andrzej Sapkowski (pożyczone)
3.„Nowicjuszka” Trudi Canavan
4.”Opowiadania” Edgar Poe(biblioteka)
5.„Hakawati. Mistrz opowieści” Rabih Alameddine
6.„Intruz” Stephenie Meyer
Do stosu można załączyć jeszcze Newsweeka – 6/2010, Politykę – nr 5(2741 i Pani – luty 2010. Tak więc czytania, a czytania :D

17 myśli nt. „Promocji kilka. Mól na zakupach :)

  1. Zazdroszczę własnej „Nowicjuszki” :) Jak znajdę pracę, prawdopodobnie w dzień wypłaty będę do domu przychodzić z reklamówką nowych książek :D I m.in. z tego powodu nie mogę się doczekać kiedy coś znajdę :D

  2. Ach. U mnie ostatnio też strasznie książek zawitało na półkach. Jeszcze jak odwiedziłam moją bibliotekę i zobaczyłam, że jest wiele świetnych (nowych!) książek, nie tylko lektur, to po prostu nie mogłam wyjść z biblioteki i siłą mnie wyciągali. Hahaha. ;)

    „Gdy ci się wszystko znudzi, spraw sobie aniołka i staruszka,
    gra się tak(…)”. Nowość zawitała na moim blogu. ;*

    • Ja swoją bibliotekę szkolną omijam szerokim łukiem, mam problem z paniami bibliotekarkami. Mam swoją ukochaną jedną bibliotekę gdzie założyłam DKK(Dyskusyjny Klub Książki) :)
      Ale jakoś ostatnio nie odwiedzam biblioteki, ciągle mam coś swojego w domu do czytania ;)

  3. Ja na szczęście powstrzymuję się od wydatków książkowych. Muszę znaleźć lepiej płatne zajęcie by móc bez zająknięcia, czy wyrzutów sumienia wydać 150zł na książki. Na razie zakomunikowałam w rodzinie, że chcę „Bollywood” dla początkujących.

    „Intruza” czytałam latem. Początek szedł mi ciężko, ale od wypadu na pustynię było coraz lepiej i wciągnęło jak trzeba.

    Mam jeden egzemplarz opowiadań Poe’go, rzuciłam się kiedyś na kolekcję GW.

Skomentuj

