Listopadowy stosik. + zaległości

Witam ! Bynajmniej po długiej przerwie, ale witam serdecznie. Powinnam powiedzieć, że mi przykro, bo jest mi przykro. Jest mi smutno, że przez ostatni miesiąc miałam tak mało czasu. A gdy już go miałam, nie było mnie w domu, ale zupełnie, kompletnie nie miałam głowy na nic. Wypożyczyłam sobie super książkę „Desperacja” Stephena Kinga, ale musiałam zwrócić, terminy. Nie miałam głowy nawet do pisania na Waszych blogach, za co bardzo przepraszam. Postaram się na wszystkich coś napisać, a u Moni, Zosi i Wyrysowanej skomentować wszystkie posty z tego miesiąca. Trochę to zajmie, ale będzie na pewno!
Nie mogę teraz obiecać, że znów nie zniknę. Mam teraz bardzo ciężki okres w życiu, coś trzeba zamknąć, coś rozpocząć. Tak więc nie obiecując zbyt wiele, witam ponownie. Mam nadzieję, że znów mnie przygarniecie ; ))

Prezentowany powyżej stosik jest pewną zdobyczą, bo każdą książkę z tej kupki udało mi się zdobyć na niską, wręcz bardzo niską cenę :D

1. Kathy Reichs  „Śmiertelne decyzje” (3 tom)
2. Emily Griffin „Coś niebieskiego”
3. Andrzej Sapkowski „Ostatnie życzenie” (1 tom Wiedźmina)
4.Jack London „Martin Eden ”
5. Sonia Nazario „Podróże Enrique” (wygrana)

13 myśli nt. „Listopadowy stosik. + zaległości

  1. „Coś niebieskiego” mam, „Podróż Enrique” pożądam, a nad „Ostatnim życzeniem” zastanawiam się już od… kilku lat :)

    Zazdroszczę pięknego stosu.

    Pozdrawiam.

    • Dziękuję bardzo. Sapkowskiego polecił mi przyjaciel. Był oczarowany polską fantastyką, a on nigdy nie chciał czytać. Więc doszłam do wniosku, że muszę spróbować. :D

      Pozdrawiam serdecznie.

  2. Boję się, że jak zacznę czytać, to też mi się spodoba i nie odczepi się od nas, mówiąc „haha! miałem rację!” xD

    Dobra, nie róbmy offtopu, chyba że nie masz nic przeciwko. ;)

  3. Tweety nie wiem czy Ci się spodoba. Wiem, że mnie oczarowało :) A nigdy, przenigdy nie lubiłam fantastyki. I oto proszę xD

    Nie mam nic przeciwko, luźne wypowiedzi na luźny temat mile widziane :)

  4. Cóż… (jeśli tam oczywiście są) to nie kręcą mniej jakieś krasnoludy, wróżki i superhiper walki. :D

    Na razie mam Dr. Dżekila i Pana Hajda i jestem zadowolona z wyboru. ^^

Skomentuj

