Nowy stosik.

DSC04291Dotarła do nie jeszcze „Srebrna zatoka” Jojo Moyes, wygrana u Moni, której ogromnie dziękuje ! Ostatnio też zgarnęłam nagrody u prowincjonalnej_nauczycielki, czyli koszulkę, 4 przypinki i 2 plakaty do książki „Gone. Zniknęli. Faza pierwsza: niepokój” Michael Grant. Naprawdę sprawiło mi to nie lada radochę ! :)
Na przyczepkę dwa tomy z „Lato z kryminałem 2009”.

Wczoraj zrobiłam porządek w figurkach szklanych, ponieważ nie potrzebuję już ich, schowałam do kartonów i w końcu zrobiło się miejsce dla moich nowych książek. Bałam się już, że poprzednie półki się urwą. Tyle tego było :]

4 myśli nt. „Nowy stosik.

  1. Skąd ty bierzesz tyle tych książek. Ja się rujnuje na nie, a w ciągu dwóch miesięcy kupuję jedną.
    Pamiętnik narkomanki. Świetna książka. Naprawdę godna przeczytania. Barbara Rosiek wiele przeżyła i dzięki niej wiele i my przeżywamy.

    Dziękuję. ; * Ja Ciebie też kocham. ; *

  2. Wyrysowana nie wiem jak to się dzieje ;-). Jedna książka tu, druga tam i jakoś te stosiki powstają. Ale uwierz mi, moim życiowym zadaniem jest oszczędzanie. Ubieram się przeważnie w ciucholandach, a książki kupuję w antykwariacie. A mimo to ludzie pytają gdzie kupuję te rzeczy, chodzą ze mną na zakupy, czy ciągle coś pożyczają xdd
    Najłatwiej jest być sobą, bo wtedy wiesz kiedy lubią Cię za to kim jesteś. A nie za to kogo udajesz. Powtarzam sobie to codziennie i odnosi skutki :)

    Fajnie jest mieć kogoś takiego jak Ty ; *

  3. Tweety to dopiero początek, sprzedam je. :))
    Pluszaki oddaje. Wszystko co nie potrzebne oddaje lub wywalam. Na szczęście z ciuchami robiłam ostatnio porządek i nie muszę tam nic robić :))

Skomentuj

