Październikowy stosik.

Ostatnio dokonałam zakupu na pchli targu. Łącznie zapłaciłam 40 zł, a radość była nie mała :) Już nie mogę się doczekać kiedy zatopię się w lekturze Amosa Oza :)

DSC04276

DSC04278

DSC04277

8 myśli nt. „Październikowy stosik.

  1. Wyrysowana nie czytałam, a fajne ? PS. Coś się dzieje, cały czas nie mogę dodać komentarza u Ciebie… głupi onet ;/

    Tweety „W obliczu nieokiełznanej przyrody, pośród bezkresnych piasków i nagich skał bohaterowie książki przeżywają swoje trudne losy, oplątane siecią namiętności i gniewu, nienawiści, szaleństwa i cierpienia. Uwikłani w rozmaite konflikty, zbuntowani, jak pustynia wokół nich i niepokorni, jak rozpalone słońce nad ich głowami, do końca niosą w sobie tajemnicę – wbrew wszystkim, na przekór sobie samym…”

  2. Opowiada o czasach wojny w Polce. Głównie mówi o tym jakie było warszawskie getto. Niedawno zmarła słynna osoba, dzięki której ta książka powstała. Niestety on jej nie napisał, ale poznał kobietę, która z jego opowiadań na temat tego co się działo w tamtych czasach ona napisała książkę.
    Teraz czytam Krzyżaków. Strasznie męcząca książka. Już ci chyba pisałam, że zazdroszczę zakupu co nie? ;]
    No niestety onet ma swoje wady i to bardzo duże. U mnie nowa. Jeśli ci się uda to się odezwij. ;*

  3. Tweety jak na razie nie będę mieć czasu aby czytać. Jak chcę z powrotem wakacje!

    Wyrysowana ciekawe, ciekawe. Możliwe, że sięgnę :) A Tobie jak się czytało ?
    Krzyżacy są straszni. Polecam wersję dla dyslektyków. Bardzo szczegółowa wersja, a skrócona :)
    PS. Daje nie mogę :( ; /

  4. Ech trudno. ;)
    Musiałabym skorzystać. Jutro sprawdzian, a ja jestem daleko w polu z czytaniem i na 100% jej nie przeczytam, więc spokojnie mogę poszukiwać streszczeń, planów ogólnych wydarzeń i opisów bohaterów, a jest tego sporo.

    U mnie znowu nowość. Kiedy u ciebie recenzja jednej z książek? ;]

  5. Wyrysowana już mogę :D
    Widzisz, ja się wylizałam z „Kamieni na szaniec”, bo zostałam wzięta do konkursu, dokładnie wtedy, kiedy byłam w połowie książki, a zarobiłam 4+. Jestem z siebie dumna :)

    A ta wersja dla dyslektyków naprawdę mi pomogła. „Krzyżaków” nie przeczytałam. Za to byłam jedyną osobą w klasie, która znała odp na każde pytanie i była najlepiej poinformowaną z tej lektury ;).

Skomentuj

