Małe wystąpienie.

Moi drodzy czytelnicy, jako, że dawno, bo aż od lipca, nie było żadnego postu, należy Wam się małe wyjaśnienie. Zaczynając od wspaniałych wakacji, jakimi naprawdę można się pochwalić, mimo tego, że nie wyjeżdżałam za granicę. Kończąc na obecnej 3 klasie gimnazjum, którą jak na razie staram się dobrze zaliczyć. Mimo tego, że to dopiero początek września, ja mam już multum nauki. Wcale to fajne nie jest.
Przepraszam Wszystkich tych, którzy czekali na nowy post i oczywiście tych, którzy liczyli na mój komentarz pod ich recenzją, a ten się nie pojawił. Naprawdę bardzo przepraszam.
Już jutro, albo jeszcze dzisiaj pojawi się recenzja „Zmierzchu” Stephenie Meyer, czytam tą książkę już 4 raz, a nie miałam okazji wstawienia recenzji.

Tak więc, przepraszam i zapraszam :)

2 myśli nt. „Małe wystąpienie.

Skomentuj

