Zaproszenie do zabawy. Kilka słów od siebie.

Na początek bardzo przepraszam, że nie komentuje waszych najnowszych postów, wiem, mam spore zaległości, ale poprawie się. Wróciłam z „urlopu” i wszystko wróci do normy, chyba ;-).
Zostałam zaproszona do zabawy. Dziękuję Moni.

1. Jaki masz zwyczaj „przechodzenia” z czytania jednej książki do drugiej? Czy też może w ogóle nie potrzebujesz odreagowania po przeczytaniu książki?

Czasem nie potrzebuję żadnej zmiany „tematu” kończę jedna książkę i zaczynam druga. Czasem potrzebuje dnia przerwy. A jeszcze innym razem, koniecznie muszę czytać coś lekkiego, bo wcześniej czytałam ciężka czy też mocno skłaniająca do refleksji książkę.
2. Podobno człowiek z natury nie czyta dużo – ale istnieją takie książki, które działają na niektórych ludzi jak koło zamachowe? Czy pamiętasz książkę, która sprawiła, że czytasz? Może jest to Twoja pierwsza książka, którą przeczytała Ci jeszcze mama, a może książka czytana gdzieś po kątach w tajemnicy przed rodzicami?
Wszystko zaczęło się od pójścia do biblioteki po „W pustyni i w puszczy”, jako, że nienawidziłam czytać, wzięłam ta wersje dla dyslektyków (mam stwierdzona dysortografie). A później kiedy „W pustyni i puszczy” bardzo mi się spodobało, stwierdziłam, że co mi szkodzi. Może znajdę coś ciekawego. I tak się zaczęło, teraz połykam książki.
3. Czym się kierujesz przy wyborze książki?
Przede wszystkim opisem z tyłu, czasami pamiętam pozytywne recenzje. Jednak tyłem okładki zawsze się kieruje. Aż wstyd przyznać, książka musi mnie zainteresować okładką, abym dokładnie ją obejrzała :)).

2 myśli nt. „Zaproszenie do zabawy. Kilka słów od siebie.

  1. Dzięki Magda! Teraz ja przepraszam za zwłokę lecz tym razem ja urlopowałam – hmhm trudno nazwać to urlopem w przypadku "niepracującej". Dzięki za odpowiedzi – wiesz jak czytam te wypowiedzi, dot. pyt.nb1, to czasem myślę, że jesteśmy co najmniej chore, chore z czytania – jak nałogowy palacz, jeden (jedna)za drugim (drugą) haha mam to samo!!! no i ta OKŁADKA (przyznaję czasem złudna)

  2. Pingback: Czytelnicza zabawa, co mole książkowe lubią. « Wykredowana

Skomentuj

