Stosik urodzinowy.

Uwielbiam oglądać wasze stosiki, więc sama się pochwalę. Jako, że 29 maja miałam urodziny, trochę pieniędzy zaoszczędziłam i pędem pobiegłam do antykwariatu. Akurat mieli remanent i pojawiło się dużo nowych książek. Mniam ! ; ) Jeszcze tylko czekam na przesyłkę z W.A.B 2 i 3 część z cyklu Emmy Graham ; )) 1.”Dziennik Nimfomanki” Valerie TasoRECENZJA
2. „Pielgrzym” Paulo Coelho
RECENZJA
3.”Miłość” Toni Morrison
RECENZJA

4. „Alchemik” Paulo Coelho

RECENZJA
5.”Białe zęby” Zadie Smith
RECENZJA
6.”Jednym Strzałem” Lee Child
RECENZJA
7.”Małpa na straży wagi” Elizabeth Peters
RECENZJA
8.”Krew i Wino tom1: Dzban Miodu” Gret Godent
RECENZJA
9.”Prawdziwy cud” Nicholas Sparks

RECENZJA


Oprócz tego, jako, że brat dostał na pożegnanie książkę, a on nie lubi książek. Zyskałam:

5 myśli nt. „Stosik urodzinowy.

  1. cieszę oko patrząc na Twój stosik, a ukradkiem zerkam na mój, który pnie się dumnie na komodzie :-)jest taki piękny, że nie wiem za co chwycić najpierw :-)
    P.S. Zadie Smith "Białe zęby" od tego bym zaczęła na Twoim miejscu – polecam
    pozdrawiam

  2. Moni, Zosik poszłam za waszą radą, właśnie pożeram "Białe zęby"
    Madzuria dziękuje. Jakie to szczęście mieć takiego obiboka w rodzinie, któremu nie chcę się uczyć czytać ;-).

Skomentuj

