Coelho Paulo, Pielgrzym.


Autor: Coelho Paulo
Tytuł: Pielgrzym
Tytuł oryginalny: O diario de um mago
Język oryginału: portugalski
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: literatura współczesna zagraniczna
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 1987
Rok pierwszego polskiego wydania: 2003
Wydawnictwo: Świat Książki (lub Drzewo Babel, inna wersja)
Ocena: 6

Moja ocena:
Paulo Coelho jest tym autorem, z nielicznej listy, którego bez przeczytania recenzji, opisu z tyłu książki, na pewno kupię. Jak tylko zobaczyłam tę książkę na wystawie w Rossmannie długo się nie zastanawiałam. I jeszcze tylko 9,90!
Książka wyjątkowo mnie zaskoczyła. To nie byle jaka powieść o jakiejś tam pielgrzymce. Nie chodzi nawet tu o chrześcijaństwo. Ale o Zakon Ram.
Podróż bohatera wciągneła mnie bez końca, a ćwiczenia jakie Petrus uczył Paulo strasznie przypadły mi do gustu, uwierzcie mi, te ćwiczenia na prawdę pomagają. Idąc do ciemnego lasu z psem, wykonałam ćwiczenie cierpienia i pomogło! Nie czułam strachu przed ciemnością czy tym, że idę sama. Bo skupiałam się na bólu fizycznym, a nie psychincznym.
Książka warta świeczki!

Od wydawcy:
Wydarzenie, na które czekaliśmy od czasu „Alchemika”!

Debiut powieściowy kultowego pisarza.

Bohater książki wyrusza na pielgrzymkę do Santiago de Compostela legendarną Drogą Mleczną, którą pątnicy podążali już w średniowieczu. Towarzyszy mu tajemniczy przewodnik, Petrus, nauczyciel Praktyk Zakonu RAM. To właśnie pod jego okiem pielgrzym jest poddawany najrozmaitszym próbom i ćwiczeniom. Z tej niezwykłej podróży, podczas której przeżyje wiele spotkań z aniołami i demonami oraz weźmie udział w tajnej ceremonii templariuszy, bohater wróci odmieniony, przekonany, ze to, co jest niezwykłe, znajduje się na „drodze zwykłych ludzi”.

Powieść oparta na osobistym doświadczeniu autora.

Coelho zmienia życie ludzi.

Jedna myśl nt. „Coelho Paulo, Pielgrzym.

  1. Coelho Paulo pisze wspaniałe książki. Co nowa to lepsza od poprzednich. Nie dziwię się, że jest wśród młodzieży jak i dorosłych znany na całym świecie.
    Jeszcze tej książki nie zakupiłam, ale kiedy kupię te na które czekam to dopiszę tą książkę do listy, które chcę zakupić. ;)
    / wyrysowana /

Skomentuj

