„Anioły i Demony” reż. Ron Howard

Udało się ; )) Wczoraj na noc przyszła moja koleżanka, w ramach tego, że tata wcześniej wrócił do domu ( bo miał wrócić w nocy, a był 0 19) dał nam pieniądze na kino.

Udałyśmy się więc na „Anioły i Demony”.

Filmowi spokojnie dam 6 ! Co za akcja. Trzymało nas do końca, a wracając obie telepałyśmy się z emocji.

Uwierzcie mi, „Kod Leonarda da Vinci” był kiepsko zrobiony. Ta część jest zdecydowanie lepsza

Gorąco polecam!

Jedna myśl nt. „„Anioły i Demony” reż. Ron Howard

  1. Ja ech nie mogłam pojechać, bo pani się dowiedziała, ze jest anty chrześcijański, a po za tym wybrała jakiś dziecięcy filmik o mrówkach czy czymś tam i nikt nie chciał jechać, więc w ogóle nie pojechaliśmy do kina. A do najbliższego kina mam 30 km. I rodzice chyba by mnie nie puścili samej. ;/
    wyrysowana

Skomentuj

