Nareszcie w Polsce!

Osobiście kocham twórczość Dana Browna. Po przeczytaniu „Kodu Leonarda da Vinci”, czy „Cyfrowej Twierdzy” jestem zachwycona jego twórczością. Żałuję, że nie zdążę, przeczytać „Anioły i Demony” przed wejściem do kin, ale koniecznie muszę na to iść.

Jedna myśl nt. „Nareszcie w Polsce!

  1. JA czytałam tylko „Anioły i demony” i bardzo mi się podobało. Mam zamiar zabrać się za Kod. A na film muszę iść! Szczególnie, że lubię Hanksa ;). [fairy-tale.blog.onet.pl] Przy okazji u mnie nowa notka.

Skomentuj

